Kolejna promocja w Rossmannie!

by - 26.10.17

 Zapewne wszyscy jeszcze nie doszli do siebie po milionach wydanych w Rossmannie podczas słynnej promocji -55%, a specjaliści przygotowali dla nas kolejną niespodziankę! W ramach akcji Black Friday dnia 24 listopada rusza dwudniowa promocja na perfumy 1+1! Tzn: przy zakupie perfum kolejne dostaniemy za darmo. Na co warto zwrócić uwagę na Rossmannowskich półkach?
http://www.rossmann.pl/drogeria/zapachy-damskie-i-meskie,pln29
Szczerze mówiąc sama mam problem i zaczynam się zastanawiać, czy na pewno czegoś potrzebuję. Z drugiej strony jestem ciekawa, czy nie podniosą cen do kosmicznego poziomu, jak to im się nierzadko zdarza przed promocją.

Ważne: promocja dotyczy tylko sklepu internetowego!

No to na co polujecie? ;)

You May Also Like

6 komentarzy

  1. a ciekawe ile z tych przedmiotów z promocji ląduje potem nieużywane w koszu :) albo ledwie raz napoczęte :) nie przyzna się nikt - bo to utrata twarzy, no ale to jest ciekawy temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Działa nami taki instynktowny "owczy pęd". Jak inni idą, bo jest promocja, to ja też. Czysta manipulacja, ale na tym polega handel.

      Usuń
  2. Ja planuje zakup jakiejś nowej paletki cieni ale nie mam jeszcze nic konkretnego na myśli :) Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, już myślałam, że temat promocji wreszcie się skończy i ucichnie... Ostatnio tylko o tym można było poczytać na blogach i zobaczyć filmy na YT.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Bardzo mi miło, że dotrwałeś/łaś do końca postu i chcesz wyrazić swoją opinię na ten temat :) Dziękuję i życzę miłej dalszej podróży po moim blogu! :)